Mundialiño da emigración

Pretendemos levar a cabo neste 2009 a idea de crear un mundialiño da emigración, é dicir, unha festa da convivencia co fútbol como elemento motivador. Queremos establecer equipos de emigrantes que representen os seus países de procedencia. Para iso, contamos coa colaboración da Universidade da Coruña. Xa temos un equipo de Senegal, pero pode haber máis. Seguiremos informando.

 

Pretendemos llevar a cabo en este 2009 la idea de crear un mundialito de la emigración, es decir, una fiesta de la convivencia con el fútbol como elemento motivador. Queremos establecer equipos de emigrantes que representen sus países de procedencia. Para eso, contamos con la colaboración de la Universidad de A Coruña. Ya tenemos un equipo de Senegal, pero puede haber más. Seguiremos informando.

Equipo de fútbol

Estamos a crear un equipo de fútbol dos novos coruñeses chegados doutros países. Para iso, precisamos un patrocinador que nos permita mercar o material deportivo e pagar a inscrición nunha liga afeccionada. Se es unha empresa e queres unirte a esta iniciativa, chámanos (981 016 283) ou mándanos unha mensaxe a aseserteranga@yahoo.es

 

Graciñas!

 

Estamos creando un equipo de fútbol de los nuevos coruñeses llegados de otros países. Para eso, necesitamos un patrocinador que nos permita comprar el material deportivo y pagar la inscrición en una liga aficcionada. Si es una empresa y quieres unirte a esta iniciativa, llámanos (981 016 283) o mándanos un mensaje a aseserteranga@yahoo.es

 

¡Gracias!

 

 

Xa estamos en marcha!

O balón xa botou a rodar. Somos xa 16 inscritos e estamos no proceso de obter a cesión dun terreo de xogo para poder adestrar. En breve, o Teranga comezará a súa aventura. E, se todo vai como debe ir, o ano que vén entraremos nunha liga. Forza Teranga!

 

¡Ya estamos en marcha!

El balón ya echó a rodar. Somos ya 16 inscritos y estamos en el proceso de obtener la cesión de un terreno de juego para poder entrenar. En breve, el Teranga comenzará su aventura. Y, si todo va como debe ir, el año que viene entraremos en una liga. ¡Aupa Teranga!